В Україні ветерани-підприємці виготовляють значну кількість конкурентоспроможних товарів та надають якісні послуги. Міністерство у справах ветеранів України сприяє розвитку підприємницьких ініціатив ветеранів, зокрема, через програми Українського ветеранського фонду. Це гранти для бізнесу – 54 переможці отримали майже 21 млн. грн, мікрофінансування (20 тис. грн) на відновлення бізнесу ветеранів – 209 бізнесів підтримано.
Також Мінветеранів прагне допомогти ветеранам-підприємцям стати впізнаваними виробниками якісної продукції та надавачами послуг, надавши їм інформаційно-іміджеву підтримку.
Українські споживачі зможуть легко ідентифікувати продукцію ветеранів завдяки графічному зображенню, яке підтверджує, що продукція дійсно виготовлена ветеранами. “Створено Захисниками” – проєкт Мінветеранів, що має на меті просувати ветеранський бізнес, зробити його видимим та впізнаваним. Назва бренду символізує всіх підприємців-захисників України, а також бізнес, який створюють вони, або члени їхніх сімей – поки ветеран знову пішов захищати Україну на фронт, а також родини полеглих Воїнів.
Право на використання об’єкта авторського права – графічного зображення “Створено Захисниками” надається при дотриманні певних вимог, розповів директор Департаменту громадянської ідентичності та ветеранського розвитку Мінветеранів Максим Кушнір.
Так, графічне зображення може використовуватися як на упаковці продукту, так і на етикетці чи на сайті виробника. Маркування продукції графічним зображенням “Створено Захисниками” сприятиме створенню “брендової ідентичності” товарів та послуг ветеранів.
“Іміджева підтримка підприємницьких ініціатив ветеранів не тільки покращить рівень життя ветеранів, але також сприятиме їх інтеграції у суспільство. Це є важливим кроком збоку держави, оскільки ветерани, які віддали своє здоров’я, сили та час задля захисту своєї країни, повинні отримати шану та повагу, яку вони заслужили”, – наголосив він.
Присутність бренду “Створено Захисниками” на українському ринку водночас спонукатиме інших ветеранів й ветеранок та членів їхніх сімей розпочати власну справу, а споживачів – купляти якісну ветеранську продукцію, або послуги, тим самим підтримуючи наших Захисників і Захисниць на шляху їхньої реінтерації до мирного життя.